بمیرم واسه اون دل شکسته که چون من خیری از دنیا ندیده....
من از این شب ،شب هجرون چه گویم...
از این گردونه ی گردون چه گویم...
تو که چشمات طبیب درد من نیست...
من از دردای بی درمون چه گویم...
بلاتکلیفی......ما را در سایت بلاتکلیفی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 15:47